DILARANG MEROKOK RUANG BLOG INI BER AC

Hilangnya CahayaMu dari ku

Disuatu malam dari malam-malamku
Aku tidak tahu apa yang menimpa diriku
Kegelapan memenuhi diriku
Bumi dan langit dirasakan sempit
Dan hatiku tidak menjumpai cahaya
Dan air mataku senantiasa mengalir

Aku ingkar dan dosa-dosa besar
Dan sesungguhnya aku dalam kesedihan yang amat
Dibelenggu oleh dosa-dosa

Dan adakah layak keampunan buat orang yang berdosa ?
Orang yang penuh dengan noda
Orang yang penuh dengan kotoran
Orang yang penuh dengan dosa-dosa

Engkau yang menjadikanku
Mengasihiku dan mengaruniakanku rezeki
Engkau selalu bersama-samaku
Tetapi aku telah jauh dariMu
Tetapi aku jauh dariMu
Dan aku berjalan pada jalanku Ya Allah

Dan pada hari ini,aku kembali
Dari kegelapan di belakang batasan-batasan agama
Dan hatiku kecewa dan jalanku bingung
Dan aku telah tenggelam tetapai aku tidak menyadarinya
Tiada penyelamatan bagiku melainkan Engkau

0 komentar:

Posting Komentar